Gândul care contează
GÂNDUL CARE CONTEAZĂ
Pocainta perfectă
0:00
-6:08

Pocainta perfectă

Majoritatea dintre noi am trecut prin situații dificile care ne-au făcut să credem că dacă am putea da timpul înapoi, poate că n-am mai repeta aceleași greșeli. Însă realitatea ne arată că nu este necesar să dăm timpul înapoi dacă am putea, ci dimpotrivă circumstanțele viitoare ne vor așeza cu siguranță în fața testului de a acționa diferit. De aceea, întrebarea este cum am reacționa dacă am fi din nou în aceeași situație ? Putem să ne schimbăm, să ne pocăim și să creștem ?

0 Comments
Gândul care contează
GÂNDUL CARE CONTEAZĂ
Fiecare zi reprezinta o noua oportunitate: de a invata, de a creste, de a decide ce fel de persoana vrei sa fii.
Nu trebuie sa mergi pana la capat de lume sa-ti regăsești pacea interioară.
Gandul care conteaza te (re)conectează cu tine însuți si te aseaza fata in fata cu Adevarul.
Listen on
Substack App
RSS Feed
Appears in episode
Agnos Herțeliu